Ahad, 28 Mac 2010

Salam Pembuka Bicara Dari Meja Penulis...

Ahad, 28 Mac 2010

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh...

Alhamdulillah... tercipta juga blog tempat untuk menceritakan kisah kehidupan pelajar-pelajar kelas tingkatan 5 Hibiscus, SMK Mutiara, W.P Labuan. Blog ini dicipta khas buat tatapan seorang rakan yang tidak lagi bersekolah di SMK Mutiara, iaitu Aiman yang ikut keluarganya berpindah ke Terengganu.

Sebenarnya, Aiman meminta Athirah (penulis blog ini) untuk menulis kisah-kisah di kelas 5 Hibiscus untuk dibacanya ketika ada kelapangan. Tetapi, apabila penulis fikir-fikirkan, seeloknya penulis mencipta satu blog khas untuk kelas 5 Hibiscus agar mudah memuatkan bermacam-macam perkara di dalam blog ini dan juga meletakkan informasi-informasi buat rakan-rakan sekelas. Semoga blog ini boleh memberi manfaat buat pembaca-pembacanya...

Kepada Muhammad Aiman bin Mokhtar, selamat menjalani pembelajaran di sekolah baru (namun, menurut Aiman, dia akan memulakan persekolahannya di sana pada bulan April). Jangan lupa rakan-rakan kau di sini. Selepas ini, kami sudah tidak ada rakan untuk 'dibuli', Athirah tidak ada geng silat sekelas, Adham tiada kawan rapat yang sama-sama boleh berborak menggunakan dialek semenanjung, dan kami kehilangan seorang pelajar lelaki menyebabkan bilangan pelajar lelaki yang hampir pupus semakin berkurangan.
5 Hibiscus SMK Mutiara 2010 
Mengisahkan suka-duka, tawa-riang, sedih-tangis, dan gila-gila pelajar-pelajar kelas 5 Hibiscus, SMK Mutiara, W.P Labuan 2010 sepanjang mengharungi cabaran dalam meniti hari-hari menuju debaran SPM 2010.

0 ulasan:

Dehearty Playlist

Design by Abdul Munir Visit Original Post Islamic2 Template